donderdag 14 oktober 2010

Aan de maak!

Na een tijdje niks gedaan te hebben (nou ja wat is niks; 3 kinderen waarvan 2 naar school en het volledige huishouden), ben ik eindelijk weer begonnen met dingetjes maken.
Eigenlijk te weinig tijd voor, maar nu besloten om er eens meer tijd voor vrij te maken, want tijd is er heus wel te vinden, als je er maar moeite voor doet.

Ik ben vooral enthousiast gemaakt door de blog van Mme Zsazsa te volgen. Wat een inspiratie is zij!
Maar ook, heb ik binnenkort een aantal verwachte baby's en vroeger(?) maakte ik nog wel eens wat voor mijn eigen en andere baby's.
Ik heb heel wat ideeen liggen. Nu even plannen wanneer en wat ik (eerst) ga maken.
Ik heb me in iedergeval opgegeven voor een aantal workshops eind dit jaar.

Ik laat het creabeabeest in mezelf los!!!

Eerste creatie (om even makkelijk te beginnen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten